Tuesday, January 31, 2012

A quick english - french translation?

how would you write



"Now, I've run out of things to say so I'm going to talk about my favourite sailors... the pirates!" ?



I couldn't really work it out from my dictionary... it sounds stupid..



So, translations, please. And not too colloquial.A quick english - french translation?
Or, je n'ai plus de choses A discuter, et ainsi je vais parler de mes marins favoris, les corairs.'
this is how you write it:



Now, I've run out of things to say so I'm going to talk about my favourite sailors... the pirates!A quick english - french translation?
Or, je n'ai plus de choses A discuter, et ainsi je vais parler de mes marins favoris, les corairs.'

A quick english - french translation?
Maintenant, j'ai 茅t茅 脿 bout des choses 脿 dire donc je vais parler de mes marins pr茅f茅r茅s... les pirates!
Bon, je n'ai plus rien a te raconter, donc je vais te parler de mes matelots pr茅f茅r茅s......les pirates!

No comments:

Post a Comment